Va härligt..

..det var i lördags. En tvättäkta vårdag skulle man kunna säga. Drog på mig mina nya ljusblåa slitna jeans, ballerinaskor och skinnjackan och så tog jag och Tobbe en promenad ner på stan. Efter lite shopping satte vi oss på en uteservering, ett café, och åt varsin smörgås i solskenet. Vilken dag! Efter smörgåsen gick vi till Village och beställde två stolar som vi ska ha på balkongen. Så schysta! Å så beställde vi även en liten byrå som ska stå i hallen. Jag älskar nyckelhålen!


Typ såhär ser stolarna ut men de är lite större, lite bredare


Den svarta byrån med fyra lådor ska vi ha.

När vi promenerade hem sen tog vi en liten avstickare in på Statoil och köpte oss varsin glass. Årets första riktiga vårglass. Jag tog min gamla favvo som kom tillbaka förra året efter att ha varit borta några år - Cornetto Citron.
Det härliga vädret avslutades sen med en cider på balkongen. I solskenet förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0