Filmtipset

Här kommer betyg på tre filmer jag sett som har haft premiär i år.


Johan Falk-Gruppen för särskilda insatser
4 av 5 toasts

Fjärde filmen om Johan Falk, men de håller fortfarande måttet. Den här tyckte jag var väldigt bra.



Ice Age 3
3 av 5 toasts

Den är inte riktigt lika bra som de första. Jag anser nog att tvåan är bäst. Men det är ju ändå den härliga Ice Age humorn och alla mysiga karaktärer.



Sommaren med Göran
3½ av 5 toasts

Mysig och smårolig svensk sommarfilm. Men jag vet inte riktigt om Peter Magnusson klarar av att ta klivet från HeyBaberiba-humorn till film. Han känns på nåt sätt lite för tillgjord. Men, övning ger färdighet. Jag vill inte såga honom helt, han är ändå väldigt rolig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0