Höstkataloger

Ja nu börjar de dimpa ner i brevinkastet. Måste säga att jag tycker IKEA katalogen var en besvikelse. Lika rörig som alltid. Det är för mycket grejer på deras bilder. Men en nyhet som jag gillade var hyllan Lack som kom i en mindre storlek, 30cm bred och 26cm djup. Å endast 49:-/st. Fyra såna har faktiskt fått följa med mig hem. Har tänkt att de ska sitta under varandra i en rak linje.
Mio-katalogen var inte heller sådär jätteinspirerande. De har gjort betydligt bättre. Men en taklampa till vardagsrummet över soffbordet kommer det nog bli därifrån så småning om.
EMs katalog har ännu inte anlänt. Tror den kommer den här veckan eller nästa. Men en nyhet som jag sett i butiken och som jag föll för på en gång var denna klocka. Tycker den är riktigt snygg. Får väl se om jag hittar nån plats för den.




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0