idol

Vilken härlig semifinal det blev på Idol igår. Jag hoppades jättemycket på Erik och Calle i final. Har aldrig sett det som alla andra verkar se i Tove. Men jag var övertygad om att det skulle bli Erik och Tove i finalen. Spänningen ökade ju därför enormt när de sa att Erik hängde lös! Då blir det den där jäkla Tove tänkte vi här hemma, men till allas glädje ropade de ut Calle till final. Jiiiiihoooo!
När Erik fick sjunga om drog vi iväg en del samtal och sms till honom. Ingen final utan Erik. Och som tur var tyckte resten av svenska folket som röstade precis som oss! Kommer bli en grym final nästa fredag.

Kommentarer
Postat av: FURNISH.etc inredningsblogg

Instämmer fullständigt! Jag blev såååå glad när Calle gick vidare, direkt dessutom.

Vilken skräll - men en bra sådan! Fattade aldrig heller vad som var så bra med Tove.



Sv; Nej ingen spruta ännu, ska förhoppningsvis ta den idag, om det inte tagit slut när jag kommer dit efter jobbet. Hände mig ju förra veckan, dåligt att det inte finns tillräckligt. Var ändå där första dagen då de fick nytt vaccin, men redan slut på eftermiddagen. Aja, vi får se ikväll ;) Ha det toppen. Kram Emmy



p.s. vilket mysigt julhem du fixat, gillar!!!

2009-12-07 @ 10:55:08
URL: http://furnish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0