över

Då var julen slut för den här gången! Tänk va många som jäktar och stressar för nånting som är över på så kort tid.
Vi har haft en mysig jul med snö, god mat, fina klappar och trevligt sällskap. Å lugnt & skönt, ingen stress.
Mina klappar bestod bla av pengar (där en del kommer gå till sparandet för ett nytt kök), en mobil, en jättegosig fårskinnsmatta från IKEA (lila!), ett tidningsställ, påslakan och annat smått å gott.
Eftersom jag inte hade turen att vinna det fina tidningsstället Tipack från Designtorget som Sofie tävlade ut på sin blogg decoratemebaby så önskade jag mig det av mina föräldrar istället.



Ett vitt blev det. Å det rymmer hur mycket tidningar som helst. Man kanske skulle börja prenumerera på nån rolig inredningstidning nu när man har plats att förvara dom?..

Har ni haft en bra jul därute?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0