Beck-Hirdwall-Offside-Torkel

Något som tydligen har gått mig helt förbi är att det kommer en ny Beck-film. I juli har den premiär på bioduken. "Beck-Levande begravd" heter den. Jag som trodde att det inte skulle bli fler efter de åtta senaste filmerna. De visas just nu på tv4 btw. Men det blir spännande. Klassiskt skräckinriktad ska den vara. Min självklara favorit (som så många andras) i dessa Beck-filmer är Ingvar Hirdwall, grannen. Nån borde göra en dvd-film med bara "Grannen", jag skulle då köpa den direkt. Två andra filmer där Ingvar spelar sköna roller är i Offside och Mamma Pappa Barn. En annan gemensam nämnare för de filmerna är en till sköning, Torkel Petersson. Me like very much! Är han bäst eller?!
Mer svensk film till folket med dessa godingar! Å släng in Fares Fares släkten oxå så blir det så bra som det kan bli.

-Ellerhur Moms?
-Nä jag heter Måns.
-Ja, Moms.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0