Fotografier

För nån vecka sen beställde jag "riktiga" foton från Fuji. Bläddrandes i gamla fotoalbum insåg jag att jag inte hade ett enda riktigt foto sen jag fick min första digitalkamera - för 4 år sen. Väldigt tråkigt. Så därför tog jag tag i det och beställde en hel bunt med foton, närmare bestämt 112 st. Och albumet till alla dessa bilder har jag tänkt ska bli lite mer kreativt än ett vanligt med plastfickor som man bara sticker in bilderna i. Inhandlade nämligen lite pysselgrejer när vi var på semestern, typ scrapbook-prylar. Känns kul med ett mer personligt album och där man kanske lägger till lite text vid bilderna så man om 50år kanske kommer ihåg bättre när man sitter där och bläddrar :)

Dagens Ord: Kreativitet




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0