Lat-Lördag

Idag har varit en riktig segdag. Både Tobbe och jag känner oss lite småsjuka - halsont bla. så vi har legat i soffan och kollat på tv. På eftermiddagen piggnade vi till litegrann och tog en tur till Gränby för att kolla efter nån ny parfym till Tobbe. Vi gick även in på Game för att kolla vad ett Playstation 3 kostar. Vi har varit lite sugna på å köpa ett sånt men det kostar ju en slant. Men sen var det sån lång kö därinne så vi orkade ändå inte vänta på att få hjälp.
Sen ville Tobbe att vi skulle gå ut och käka så vi drog med oss hans brorsa med flickvän och gick på Texas Long Horn. Hade aldrig varit där tidigare men jag har hört av gamla arbetskamrater att det skulle vara rätt schysst. Men nej, så värst märkvärdigt var det inte. Droppen var väl när Jocke fick in sitt kött som var alldeles för rött mot vad han sa att han ville ha när vi beställde. Så de tog tillbaka tallriken och skulle ordna det. 25 minuter senare när vi andra ätit färdigt, då kom de ut med hans tallrik. Så jävla dåligt. Och så sa de ingenting heller.
Blev nog första och sista besöket på det stället.

Nu sitter jag i soffan med en Ben&Jerry-Chunky Monkey (bananglass med chokladbananer och valnötter) och filurar på om jag kanske ska kolla på Sex and the City. Tobbe har nämligen tagit en sväng ner på stan med en kompis så då tänkte jag att jag passar på å kika på mina "tjejfilmer".








Mmmm...mumsig glass!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0