Charms

Måste ju även visa den nya Filippa K muggen för våren (Charms) eftersom jag har en riktig nojja för dessa. Har liksom ett behov som säger att jag måste köpa säsongsmuggarna. Det som är bra är ju att på Fabriksbutiken, ja eller numera Iittala Outlet som jag precis skrev om, kan man köpa Filippa K muggen styckvis. Man behöver alltså inte köpa den i 2-pack som den annars säljs i handeln. Det är jättebra för mig eftersom min samling ökar lite långsammare då!



Mönstret har inspirerats av klassiska berlockarmband med figurer som hjärtan, paraplyer, vinglas m.m. Även denna gång har de valt att göra mönstret i svart. Lite tråkigt enligt min mening. Vår/sommar-muggen kunde gärna få ha nån rolig färg tycker jag. T e x som den med solfjädrar som kom för några år sen, den va rosa. Jättefin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0