Kvällsbio

Igår var jag och Tobbe på bio och såg "Män som hatar kvinnor". Eftersom jag har läst böckerna hade jag ganska höga förväntningar då jag tyckte böckerna var väldigt bra. Och jag kan säga att jag blev inte besviken. Filmen var riktigt bra även om den var något! förkortad :) Men det får man ju räkna med annars skulle man få sitta i biosalongen i betydligt fler timmar än två och en halv. Va lite skeptisk till Michael Nyqvist först som journalisten Mikael Blomkvist eftersom man har sin egen bild i huvudet hur han skulle se ut. Men det funkade riktigt bra. Å Noomi Rapace passade riktigt bra in i rollen som Lisbet Salander.

Filmen får fyra av fem solar från mig, ¤ ¤ ¤ ¤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0