Måndag

Slutsats efter helgen: Fan va man samlar på sig mycket prylar, kläder, skit, m.m.

Har nu hämtat alla våra grejer från gamla bostaden. Och väl här i lägenheten så har man tryckt in allting i gästrummet som nu är helt överbelamrat av prylar och kassar med grejer. Måste försöka leta fram min bok "Rensa i röran med feng shui" som jag köpte för några år sen. En mycket bra bok som får en att faktiskt göra sig av med en hel del grejer. Något som jag har väldigt svårt för. Jag tänker alltid att det kanske kan komma till användning längre fram men så blir det ju oftast inte iaf. Och grejen är ju att man är medveten om det när man tänker att man ska spara nånting.
Man är nog antingen eller i den här frågan. Antingen är man en sån som jag som har jättesvårt för att göra mig av med saker, eller så är man precis tvärtom. Att man inte klarar av prylar så man gör sig av med så mycket som möjligt förutom det man behöver. Jag skulle nog vilja vara ett mellanting om jag kunde få välja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0