Pizza? Paj? Vad?

Igår var jag och mamsen och hennes väninna ut till Örsundsbro för att besöka Iittala Outlet. De hade kvällsöppet med diverse erbjudanden. Men innan vi åkte dit så stannade vi på en pizzeria för att få i oss lite mat. Jag stod länge och funderade på vad jag ville ha men bestämde mig tillslut för en amerikansk panpizza. För panpizza som e så gott tänkte jag. När vi får maten till bordet stirrar jag ner på min pizza som inte ser ut som en pizza utan en liten paj. Vilken besvikelse. Å den smakade ju inte som nån panpizza heller, jäkligt mysko smak hade den. Usch & Blä! Å medans sitter mamma å hennes kompis å tycker att deras mat var såå god. Orättvist :)
Men för att säga nånting positivt om vår lilla tripp så köpte jag en svart Alvar Aalto vas för endast 299:-  Det tycker jag var ett riktigt bra pris. Sen att man fick stå i kö i typ 35 min för att få handla är en annan sak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0