Nya Fönster

Imorse när jag klev upp och tittade ut genom fönstret fick jag se att de nya fönstren till lägenheterna hade kommit. Hela föreningen ska nämligen få nya. Och de ska börja i våran lägenhet på tisdag i nästa vecka. Det kommer verkligen bli en uppfräschning för hela lägenheten. En sak som dock stör mig är att det på pappret vi fick från firman som ska byta ut fönstrena stod att de kommer att "grovstäda" när de är klara. Och inom parantes stod det sopning. Nu är inte jag nån expert å vet hur smutsigt det blir efter ett fönsterbyte men det känns som att lite sopning inte kommer få det rent och snyggt. Blir väl till att man får börja städa när man kommer hem från jobbet.

Nåväl, vi får i alla fall se bättre ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0