Reading Time

Nu har jag äntligen beställt den första boken i Twilight-serien. Den kom nyligen som pocket på svenska så det var perfekt med tanke på min dåliga engelska och tunna plånbok. Vart även två böcker till faktiskt. Camilla Läckbergs senaste, "Sjöjungfrun", och Denise Rudbergs "Åse". Har läst alla Läckbergs tidigare böcker om poliserna i Tanumshede och jag tycker de har varit bra allihopa, väldigt lättlästa.
Åse är uppföljaren till Jenny.S och Matilde. Mycket bra böcker, kan verkligen rekommenderas.
Ja och sen kunde jag ju naturligtvis inte låta bli att köpa Twilightfilmen när jag ändå var igång, och Sex and the city råkade hamna i kundvagnen också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0