Väggord

Idag kom väggordet som jag köpte för ett tag sen, "Welcome to our home". Tobbe hjälpte mig att sätta upp det på en vägg i hallen. Och det var tur att han hjälpte mig, jag hade inte haft tålamodet att få få den på plats. Det fäste inte riktigt först och det vart bubblor och man måste ta det lite försiktigt så man inte pajar alltihopa. Det stod till och med i monteringsanvisningarna att man skulle ha tålamod.
Men det gick galant för min älskling. Och snyggt blev det!

Såhär ser det ut. Får lägga in en bild från vårat hem sen..


Kommentarer
Postat av: Camilla Karlsson

Hej, har börjat läsa din blogg. Vilka fina grejer du köper till hemmet.

Är verkligen nyfiken på hur ni har det där hemma.

Du får lägga ut lite bilder snart.

Kram från Camilla (kusin med mor din)

2009-05-21 @ 12:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0