Hemma

Idag efter jobbet tog jag en snabb sväng ner på stan för att gå in på Village. Har nämligen väntat på att de skulle få hem bokstäverna "HEMMA". Fick veta för några veckor sen att de skulle få in fler denna vecka så jag tog en chansning och till min glädje så fanns de hemma :)
Är så himla mysigt i den butiken. Å nu har de börjat plocka fram julsakerna också. Köpte faktiskt två röda glasljusstakar som jsg spanat in tidigare på nätet.
Efter stan blev det en snabb trip till IKEA. Ville egentligen bara kolla deras julsortiment. Men till min besvikelse så satt det avspärrningstejp runt alla julgrejer och så stod det en skylt att de förhoppningsvis skulle vara klara den 26/10, *suck*.
Så jag åkte hem, hemma bäst!




Kommentarer
Postat av: Be Inspired -inredning och design

I jämförelse, hur personligt är "Saker man ser" eller "Kreativs Kaos"? :)



Dock tycker inte jag någon utav valen speglar min personlighet, egentligen. Home Styling för MIG känns nog i detta fall allra MEST personligt i jämförelse med dem andra två. Home Styling kanske BETYDDE något annat förr, men idag tycker jag det allmer handlar om hur man "stylar sitt EGET hem" och därmed inte pga. visningar.



Tack för din kommentar!

Kram Sofie

2009-10-22 @ 10:09:49
URL: http://decoratemebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0