Kuber

Igår gjorde vi en liten tripp till storstan. På vägen stannade vi till på ett möbelvaruhus som säljer Svenska Hem. Jag ville kika på ett högblankt vitt bord som jag sett på hemsidan. Men det visade sig sen att det inte va högblankt. Tittade även in på Kvik för att få lite köksinspiration men den butiken var dötråkig. Vi fortsatte istället in till Stockholm å käkade lunch. Sen blev det besök på Kartell och Inneboende. Visste att de hade kubhyllor på Inneboende, va därför vi åkte dit. Men de va så dyra så vi gick därifrån tomhänta. Istället beställde jag såna hyllor på barnvänligt när jag kom hem. Har tänkt att jag ska dem i sovrummet och kanske förvara mina pocketböcker i dom.


Bild från barnvanligt.nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0