Makulerad

Beställde ju vita kubhyllor för några veckor sen. Å så i fredags hämtade jag ut paketet och väl hemma började jag glatt öppna upp kartongen. MEN (!) till min besvikelse så låg där inte min beställning. Mailade då till Barnvänligt.nu där jag beställt dem ifrån och fick svar att det måste blivit nåt tok och att de skulle skicka min order på måndag (idag). Ja men det var väl ok tänkte jag så igår åkte jag med felpaketet och skickade tillbaka det till Barnvänligt. Imorse hade jag fått ett ytterligare mail där det stod att de makulerat alla ordrar på kubhyllor då de inte håller kvalité från leverantören. Och de tänkte inte köpa hem nå nya heller.
Så slutsatsen av allt blev att jag står utan hyllor, suck.
Finns ju vita kubhyllor på Bolagret, men sist jag var där och kollade på dem så tyckte jag inte att de såg särskilt fina ut, repiga å skitiga. Men jag kanske får ta en till koll nån gång..

Kommentarer
Postat av: FURNISH.etc inredningsblogg

FY vad tråkigt! Vilken besvikelse! Själv har jag hyllorna från Bolagret, och än så länge är de kanonfina. Har haft dem i ett år snart. Men jag håller med, visningexen de visar i butik är riktigt skitiga och repiga. Kram på dig!

2009-10-19 @ 20:20:21
URL: http://furnish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0