Lördag, nu söndag

Idag har vi varit ute vid huset och hjälpt vår nya hyresgäst att röja i trädgården. Eftersom att ingen har bott där på typ ett halvår så har ogräset växt sig ganska långt, och högt! Så lite gratis träning har man allt fått idag. Nu ikväll har vi varit på inflyttningsfest hos en kompis. De flyttade in i juni och har sin inflyttningsfest nu, vi flyttade in i lägenheten i februari och har inte ens haft våran än :) Vi är båda ganska eniga om att vi vill göra iordning köket först så det får väntas lite med fest.
Imorrn, eller idag som det är, har jag tänkt att vi ska få upp våran lilla tavelvägg som jag har pysslat med i nåra veckor. Köpte lite diverse vita ramar som jag satt in foton å bilder i.
Nej nu är det sovtime, natti natti!


Å jättetack för de fina kommentarerna jag fått om mitt nypiffade vardagsrum :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0