Mini-Makeover

I helgen, närmare bestämt i lördags kväll, fick jag ett impulsryck då jag kände att jag var tvungen att göra nånting åt vårat ännu orenoverade badrum. Egentligen är det inte så hemskt, det stamrenoverades för ca 4 år sen men det sitter en grön bård som jag är lite allergisk mot.
Tidigare på eftermiddagen var jag in på Hemtex och köpte lite nya handdukar och då såg jag även en billig matta som jag tänkte skulle passa. Men jag kände mig lite osäker så jag skippade den. När jag kom hem och hängde in handdukarna i badrummet såg jag direkt att jag skulle köpt mattan oxå.
Så klockan 19.30 åkte jag tillbaks å köpte den. Väl där kunde jag inte slita mig från att gå in på Lagerhaus och där hängde ett duschdraperi jag inte kunde stå emot. Det i sin tur gjorde att jag verkligen inte kunde spara den gröna bården så passande nog hade de även kakeldekor där på Lagerhaus, perfekt!




Duschdraperiet får agera gardin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0