Jag lever

Det har varit heldött här senaste månaden jag vet. Har haft så fullt upp med flytt till det nya och försäljning av den gamla. Men jag börjar komma på banan igen. Ska självklart ta lite bilder från den nya lägenheten men jag måste komma i lite bättre ordning först :)

Snart mitten av december hörrni, va tiden går fort. Jag måste verkligen ta mig i kragen och sticka ut och handla lite julklappar. Men så finns ju det ständigt återkommande problemet: Vad ska man köpa?


Hur är det med er därute då? Ligger ni i fas med all julplanering och inhandling av klappar?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hejsan!förstår att du har haft fullt upp!själv så har vi inte kommit igång så mycket med julhandlingen.Några klappar till barnen har handlats hem ifrån nätet,det är verkligen lyx att göra det.Men allt går ju inte tyvärr att beställa så,det blir ju en del dyra fraktkostnader som tillkommer.Men hoppas/vi måste åka och handla nästa vecka nån kväll!kram på dig så länge!

2010-12-08 @ 19:34:07
URL: http://www.alexoslillavrld.blogspot.com
Postat av: Caroline

Ska bli kul att se lite bilder från lägenheten när den ser ut lite mer som du själv vill.



Jag är färdig med julklapparna. Det är sånt man inte vill höra när man inte riktigt klurat ut vad man ska köpa...;) Men jag började ovanligt tidigt i år för att slippa stressa. Nu är det bara lite bakning och granen kvar sen kan släkten komma och fira på julafton.



Har du någon tedrickare bland dom du ska köpa till så kanske lite olika småburkar av Kusmi te kan vara något?



Kram

2010-12-12 @ 12:29:38
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0