Ljushållare


Gillade båda dessa ljushållare när jag såg dom. Trädet var häftigt och den hängande bollen va riktigt söt.
Du hittar dom på Jotex.


Update från fredagens Lasergame: Det var jäkligt kul. Och jobbigt! Jag hade träningsvärk i benen hela lördagen :) Vi var 6 tjejer som spelade, 3 i vardera laget. Det är ganska lagom antal tror jag när man spelar för första gången. Då hinner man få lite grepp om hur man ska lägga upp det. Hade man varit 5-6st i varje lag hade det nog blivit tokstressigt å man hade inte fått nån struktur på det.
Summasummarum: Jag rekommenderar Er varmt att prova om ni inte redan gjort det!

 

 


Kommentarer
Postat av: fru Sätterlund

Har också testat lasergame och tyckte det var jättekul :)



Vilken snygg vas du har på byrån med de rosa kvistarna i - jättefint tillsammans :) Är vasen från LOB.



Ha det gott,

kram Therese

2010-02-22 @ 22:44:47
URL: http://tesbrandt.blogspot.com
Postat av: Ida

Jag har trädet hemma men köpt det på Village. Snyggt boll oxå.

2010-02-23 @ 12:52:00
URL: http://chictbyida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0