Halv 8

Ikväll och resten av den här veckan är Halv åtta hos mig i Uppsala. Tyvärr kände jag inte igen något av namnen på de som ska vara med men jag måste ju absolut kika ändå. Kul att de befinner sig i hemstaden!

På återseende!


Update: Jag kände igen en av deltagarna, Susanne. Vi jobbade samtidigt på Fabriksbutiken (numera Iittala Outlet) för några år sen. Men jag tror vi bara jobbade 1-2 ggr tillsammans för sen slutade hon. Världen är liten!

Å en annan sak, apropå ingenting. Gina Tricot har bytt modell i sina reklamer, what the f***! Den förra tjejen var ju Gina Tricot, nu tycker jag nästan kedjan måste byta namn. Det här passar sig inte! :)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Va roligt att de är här den här veckan! Måste försöka kolla på det på deras hemsida.



Hihi, läste för längesen att Gina Tricot försökt byta ut henne en gång förut men då sjönk försäljningen så de tog tillbaka henne och då steg det igen. Knasigt!:)

2010-01-25 @ 22:19:27
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com/
Postat av: jenny ~ mammanochkidzenpunktse

haha.. Min man kommenterade det igår. Att han lägger märke till sånt är underligt. Kanske för att han gillar blondiner? Tja, vem vet...



Kraaaaaaaaaaaaam!

2010-01-26 @ 14:08:52
URL: http://www.mammanochkidzen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0