Min älskling

För några dar sen tog jag ett beslut, ett ganska jobbigt beslut. Jag bestämde mig för att avliva min/vår älskade lilla skruttkatt Våfflan. Hon har inte varit sig själv på sista tiden, och hon har aldrig trivts i lägenheten. Stackarn, hon va ju utekatt tidigare. Så idag på förmiddagen var jag till veterinären med henne och lät henne komma till himlen.
Kändes konstigt när jag klev innanför dörren för ett tag sen och hon inte satt där på hallmattan som hon brukar, och ännu konstigare kommer det bli när hon inte kommer och lägger sig hos mig i sängen ikväll... Men hon kommer alltid att vara Min älskling.


Kommentarer
Postat av: Lena

Det var ett bra beslut, men jag förstår att det känns jobbigt. Hon var ju så söt lilla Våfflan.

Kram mamma

2010-07-02 @ 16:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0