Final(ly) Fredag

Äntligen Fredag igen!
Ikväll är det Let's DanceFinal och Solsidan. Jag hejar på Mattias, inte pga hans utseende utan för att jag tycker att han har utvecklats mest under säsongen. Claudia är också väldigt duktig men jag har lite svårt för henne sen hon började som stå-upp komiker, bla i Parlamentet. Hon är ju inte ens rolig! Så tyvärr får hon inte min röst.
Solsidan är ju ett helt underbart program, det är jäkligt kul och alla spelar så himla bra.


Min fina blommande orkidé




Följer ni Let's Dance? I så fall, vem hejar ni på?

Hoppas ni får en jättefin helg allihopa med mycket sol som kan smälta bort snön :)


Update: Fick höra att det inte är någon Solsidan ikväll :( Typiskt!

Kommentarer
Postat av: Lena

Måste tyvärr göra dig besviken då det inte är något Solsidan ikväll eftersom finalen pågår till kl 22. Kram

2010-03-26 @ 14:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0