Juletider

Var på IKEA i förrgår för att ta lite mått och greja inför det eventuella soffköpet. Jag tror det kommer funka bra med en 3-sits och en schäslong bredvid.

När jag anlände till Ta-själv-lagret fick jag se att de plockat fram julsakerna. Kan säga så mycket som att det blir mycket rött, vitt och BLÅTT i år men jag kollade inte så noga på sakerna i detalj eftersom jag inte är i behov av några nya julgranskulor, julbelysning etc i år.


Har ni börjat fundera på julen än? Julklappar, julpynt...å allt som hör därtill.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag har redan köpt några små julgrejer från Ikea i år. Egentligen "behöver" vi inte några fler julsaker men det där med behöver är lite flytande. Julklappar har jag köpt ett par stycken bara men borde ta tag i det snart.



Kram

2010-10-14 @ 09:03:52
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0