Bygglov

Igår var jag och hälsade på min kompis Marie och hennes kille ute vid deras husbygge. De bygger ett egenritat hus i lösvirke på ca 200kvm. Kommer nog bli hur fint som helst. Såg direkt vilket rum som blev min favorit :)
Ett väldigt stort rum med full takhöjd upp i nock och med stora glaspartier längs med en hel vägg där det skulle bli utgång till en balkong! Hur schysst låter inte det? :) Ett sånt rum ingår absolut i mina husdrömmar.
Men det blev inte bara husvisning, vi hann med och snacka om allt mellan himmel och jordfelsbrytare också. Vi kom underfund med att vi inte har träffats på typ ett år. Är ju hemskt när man tänker på det. Och vi har väl egentligen ingenting att skylla på heller. Men det som är så bra är att trots den tid som gått så känns det alltid lika bra att träffas. Det känns inte som det va ett år sen sist.
Vi lovar alltid att vi ska skärpa oss och den här gången ska jag se till att styra upp nånting, jag lovar :)


Kommentarer
Postat av: MISSEXTRA

Hur mår du idag då?:)

2009-11-03 @ 16:41:58
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0