Galant!

Mötet på banken i måndags gick galant! Mest tack vare mina kära föräldrar som ställer upp som medlåntagare eftersom jag inte får stå för ett lån ensam då jag inte har en fast anställning.
Så nu är det bara att börja hålla utkik och gå på lite visningar :)

Vi måste dock sälja den nuvarande lägenheten först, så jag får pengar till en kontantinsats. Vi har bestämt oss för mäklaren som var på besök i förra veckan så nu väntar jag bara på att deras stylist ska komma på besök och ge lite tips och råd inför fotograferingen som då blir nästa steg. Spännande! :)


Underbara gladiolus


Kommentarer
Postat av: Caroline

Härligt att det gick bra på banken! Skönt att ha sånt "tråkigt" avklarat så man kan börja se sig om efter nån lägenhet man gillar.



Behöver ni verkligen en stylist? Ni har det ju så fint ändå!:) Får man fråga vilken mäklarfirma ni valde? Kanske blir K som fotar.:)



Kram kram

2010-09-01 @ 20:22:45
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0