Arbetssökande

Idag har jag varit på Arbetsförmedlingen och anmält mig som arbetssökande. För er som inte vet så har jag jobbat på min f.d sambos företag och i och med det som hänt så kan jag inte vara kvar.
Därför var det med blandade känslor jag idag tog mig till Ams. Känns tungt att än en gång vara arbetslös, men samtidigt skönt på det sättet att jag nu kanske kan hitta ett jobb som jag trivs med och tycker är roligt.
Men usch va deprimerad man blir när man kliver in genom tröskeln till detta ställe. Tror jag satt i två timmar och väntade på att få prata med en handläggare. Nej jag hoppas att jag har turen med mig den här gången och slipper vara anmäld så länge.



Mycket folk i Uppsala på Valborg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0