Essence x 2

Det blev ingen Filippa K mugg igår, de hade inte fått hem några i andrasortering. Fanns i förstasortering men då endast i 2-pack och det vill inte jag ha.
Blev en ganska kort kväll för min del. Modevisningen var inte så mycket att hurra för, i alla fall inte för mig. Så jag gick därifrån och inväntade istället att de skulle öppna dörrarna till butiken. Och tur var det så man hann plocka det man skulle ha å ställa sig i kassakön för sen blev det proppat med folk.
Det jag fick med mig hem var 2 st Essence dessertskålar, den ena gratis då den ingick i goodiebagen man fick när man kom, och den andra för endast 99:-
Visst är den väl fin? Jag älskar Essenceserien!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0