Ute

Jag fortsätter lite på temat sommar. Värmen har ju sakta men säkert börjat smyga sig på och folk börjar längta ut i sina trädgårdar. Många har nog redan tagit fram sina utemöbler, en del kanske har fullt upp med att fräscha upp dom efter tiden i förrådet, andra står i valet att köpa nya. Jag får känslan av att det satsas mer och mer på utemöbler nu för tiden. Man vill verkligen ta vara på sommaren och utnyttja alla tillfällen som går att få sitta ute och grilla, sola, fika.. och det vill man ju då göra med snygga möbler :)
Jag måste säga att jag har fallit pladask för alla dessa rottinggrupper med mysiga fåtöljer. Gillar även möblerna på den översta bilden nedan. Schysst att ha ett så stort bord med plats för många gäster.


Alla möblerna hittar du på EM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0