Såld!

Kontraktet är skrivet! Lägenheten är såld! :)

Nu kan jag även passa på att avslöja: Jag har köpt en ny lägenhet! En liten 3a på 65 kvm, i samma stadsdel som jag bor nu. Får tillträde i mitten på november så det ska bli jättespännande och roligt! (Bilder kommer)
Så snart kommer ni att få följa mig i ett nytt hem. Men det kommer inte bli några större renoveringar för lägenheten är väldigt fin som den är redan nu. Några rum kanske får lite ny färg på väggarna :)

Det var allt för idag!
Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh,grattis till den nya lägenheten.Ska bli kul att följa flytten!kraam!!

2010-09-23 @ 08:35:12
URL: http://www.alexoslillavrld.blogspot.com
Postat av: Caroline

Grattis!! Vad härligt med en trea. Jag gillar området också, det känns som det är på "rätt" sida om stan och relativt nära till stan och GC.:) Ska bli spännande att se vad du hittar på i nya lägenheten, hoppas du kommer trivas.



Kram kram

2010-09-23 @ 18:00:01
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0