Friday I'm in love

Härlig låt med The Cure! Passar så otroligt bra denna fredag med helgen på intåg om några timmar. Jag längtar sååå! Fint väder väntas också i helgen. Underbart!
Under dagarna som varit nu i veckan har jag kollat på klockan typ varje kvart och suckat över hur lång tid det är kvar tills jag får åka hem. Tiden har gått såå långsamt. Sen tänkte jag att jag skulle låta bli att kolla på klockan för att sen när man väl tittar bli positivt överraskad över hur lång tid som passerat, men det funkade inte. Trots att jag väntade i en evighet med att kolla på klockan så hade det ändå bara gått en halvtimme..*suck-pust-stön*

Men som sagt, idag säger jag: FRIDAY I'M IN LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0