ikea tema:vitt

Den här gången visar jag några av mina IKEA-favoriter i färgen VIT. Maskroslampan hänger som bekant över matbordet i vardagsrummet och den är ju bara sååå fin. Sideboardet Bonde har jag alltid tyckt om, ända sen jag såg det första gången. Tidigare agerade den tv-bänk hemma hos oss men nu står den i ett av våra extrarum (kontoret). Lackhyllan tycker jag är lite häftig. Hade jag haft plats för den skulle jag vilja hänga den som en trappa, kanske till och med ha två stycken efter varandra.
Det finns mycket fint, men man har ju inte plats för allt!


Maskros lampa 799:-
Lack vägghylla 249:-
IKEA Stockholm vas 329:-
Bonde sideboard 2495:-
Nojs väckarklocka 129:-
Docksta matbord 1695:-
Grimle skänk 1995:-
Blomster golvljusstake för blockljus 199:-


Kommentarer
Postat av: Inspirera Mera

Vilket härligt kollage du har satt ihop!

Trevlig helg, kram Sandra

2009-12-19 @ 01:06:45
URL: http://inspireramera.se
Postat av: pudeln

Maskroslampan gillar jag=). Jag är helt galen i vitt o svart=). Nu under jul lovet ska jag renovera vår hall, svart/vitt kommer det bli, tror det blir kanon bra då det är klart=).



Trevlig kväll...

2009-12-19 @ 20:10:05
URL: http://pudelnsgrubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0