Hair

Idag var jag till Tobbes brorsdotter som är frisör och fixade håret lite sommarfräscht. Blekta slingor som hon sen hade i en toning med lite guldblond nyans i. Det blev riktigt bra faktiskt. Känns kul att vara lite ljus igen, har färgat håret åt det mörkare hållet de senaste två åren.
Sen var jag med Jocke & Becca till Myrorna för att leta schyssta outfits. Vi är nämligen bjudna på 70-tals fest hos en av Tobbes å Jockes kusiner. Fanns väldigt mycket roliga grejer, mest på tjejsidan faktiskt. Dock hittade Jocke den mest klockrena outfiten, på tjejavdelningen (!) hör och häpna. Får lägga upp lite bilder sen efter festen, som dock inte håller hus förrän i mitten på augusti.
Jag har inte riktigt bestämt va jag ska ha på mig, beror på vilken stil det blir. Men jag har i alla fall beställt ett par brallor från H&M som jag tyckte var lite passande.
Så får vi se vad jag matchar till dom..

 
Lätt att inspireras av detta roliga gäng.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0