Midsommardagen

Är nere i Göteborg hos Tobbes kusin m familj. Igår var det midsommarfest med regn, lekar, sång och ingen grillning. Det blev ingen middag, va aldrig nån som tände grillarna. Så jag gick och lade mig tidigt, magen mådde inge vidare. Tur att vi hade husbilen med oss så man kunde smita ifrån och gå å lägga sig. Idag blir nog en riktig segdag, alla ligger typ och sover. Men jag är pigg och fräsch!

Igår när vi åkte så sa Tobbe:
- Jag tror att det är nåt sånt att man hejar på varandra när man har husbil. (alltså att möter man en husbil så hejar man)
Men det trodde inte jag på. Men se på tusan, typ första husbilen vi mötte, de hejade på oss. Och sen fortsatte det. Kanske 6 av 10 bilar hejade. Det var lite roligt faktiskt. Å när vi stannade längs vägen för en liten bensträckare så körde det förbi en husbil av samma märke som våran, typ exakt lika dan å de tutade flera gånger.

Näe nu ska jag läsa lite Twilight, tur att jag tog med mig den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0