Sommar-REA

Imorse klockan 07:05 klev jag in på MQ. De smygstartade sin rea för medlemmar idag mellan 07:00-10:00 så jag var ju självklart "tvungen" att gå dit en stund före jobbet. Som vanligt på deras reor går jag runt och blir lite småarg eftersom allt jag har köpt tidigare till ordinarie pris finns med på rean till halva priset. T ex så fanns allt det jag köpte för nån vecka sen med på denna rean, jeansen, skjortan och linnet. Men men, skulle man vänta med att handla tills rean kommer så skulle det man vill ha ändå inte finnas med eller så saknas rätt storlek.

Men, en top från Bondelid som jag kikade på tidigt i våras men som jag tyckte var för dyr fanns faktiskt med nu, i min storlek (!) så den fick följa med hem. Även en mönstrad sjal och en vit top med tryck från Zoul (som jag aldrig kollat på tidigare). Det är ju en typisk klassiker när det är rea. Helt plötsligt tittar man på grejer man aldrig brytt sig om att kolla på annars bara för att det är billigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0