Tajming

In på jobbet kom för ett tag sen frun till en av karlarna på jobbet. Och hon jobbar inte med vad som helst, hon är nämligen tandsköterska. Jag hoppade på henne på en gång och frågade om hon hade nåra bra tips för min smärta. Efter jobbet bär det av till Apoteket där jag ska köpa nån salva/gel som jag ska ta på tandborsten och borsta vid tanden. Det är tydligen nåt bakteriedödande. Men om det inte hjälper så måste jag beställa tid hos tandläkaren och så får de göra nån sköljning för att få allting rent och bakteriefritt.

Å jag är alldeles svullen i ansiktet också, längs med käkbenet.
Usch och fan för å borsta där igen asså, vill inte känna den där jobbiga smärtan igen. Men men, hoppas verkligen att det hjälper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0