Vilken helg!

Ååh va härligt väder det har varit i helgen. Helt underbart! I lördags gick jag å Tobbe till mataffären och inhandlade lite god picknickmat och sen gick vi och satte oss i en park och njöt av solen. Vi mumsade skagenbaguette, sallad, körsbärstomater, jordgubbar, körsbär, nötter m.m.
Sen på eftermiddagen träffade jag en kompis, vi goffade middag på BK innan den katastrofala Robinsonfinalen. På kvällen drog Tobbe med oss på lite biljard. Det va trevligt!


Söndagen spenderades på ett förråd - inhängnat område, eftersom Tobbe å hans brorsa var tvungna att jobba lite. Men jag och Becca latade oss i solen med dricka och glass.
På söndagseftermiddagen gick jag och Tobbe på visning - ett hus i ett närliggande område från där vi bor nu. Vi tittade mest på kul, för att se vilket tryck det är på såna hus, och för att känna efter om det är nåt vi skulle kunna tänka oss längre fram. Jag blev lite kär, men det var ett riktigt renoveringsobjekt. Å för att kunna köpa nåt nytt så måste vi sälja hus och lägenhet först. Och det är ganska mycket kvar att göra på vårat hus, tyvärr.

Men men, den som väntar på nåt gott...


Slutsats: Solskyddsfaktor är nödvändigt för mig även hemma i Sverige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0