No office

Va så glad igår när jag kom hem eftersom tapeten skulle komma upp i kontoret. MEN, när vi stod och rullade ut tapeten för att kolla på den så upptäcker vi att den är på tok för kort. De har inte ens skickat en hel våd. Allt som allt mäter den 180cm.. *grrr* Och den ser även ut att vara feltryckt. Eller så har de av misstag råkat skicka iväg nån spillbit eller nåt. Stor besvikelse blev det i alla fall.
Men jag kunde ändå glädja mig lite för jag hade fått en avi på posten att jag kunde hämta ut mitt H&M paket som jag väntat på. Där fanns två kuddfodral jag beställt som jag tänkte ha på balkongen. Det är riktigt somrigt och mysigt därute nu.


Till dessa har jag matchat med orange och rosa ljuslyktor, och en kruka med orange/rosa pelagoner. Har även tänkt att köpa lite fler blommor i dessa färger och plantera i en hög zink-kruka. Kanonfint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0