Paradiset size XS/34

Igår efter jobbet tog jag en tripp till Eurostop för att kika lite. Tobbe hade flera kvällsmöten så jag tänkte att jag kunde passa på. Ändå inge kul å sitta hemma själv. Gick in på H&M när klockan var runt kvart över fem. Å jag skojar inte när jag säger att jag inte kom ut därifrån förrän klockan sju! Å då var jag tvungen att gå ut för de stängde butiken, annars vet jag inte hur länge jag kunnat fastna därinne. Anledningen till detta då. Jo, allt jag kollade på som jag tyckte var fint fanns i min storlek. OCH det fanns mycket som var fint. Så det blev ett jäkla lass jag bar på innan det var dags att prova allting. Annars brukar min storlek ofta vara slut på de plagg jag vill ha. Å det brukar man ju få höra från de flesta oavsett vilken storlek det gäller men min storlek ÄR ofta slut. Speciellt när man vill handla på H&M på nätet. Slutnotan då. Inte så farligt. En blåblommig tunn tunika, ett grårandigt linne och nåra baslinnen med spets.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0