Porslin

Är nyss hemkommen från en tripp till ittala outlet tillsammans med en kompis. Gick runt och tittade på massor med fina saker, tallrikar & assietter och glas.. Först plockade jag ihop åtta plommonfärgade mattallrikar och åtta ljusblå assietter som jag tänkte att jag skulle köpa. Sen kom jag på att jag har en massa tallrikar undanplockade som ligger hemma hos min mormor så jag skippade idén med nya tallrikar. Istället gick jag vidare till glasen. Har tänkt att jag vill byta ut en del mörka glas vi har mot lite ljusare, genomskinliga istället. Så när jag väl bestämt mig vilka jag ville ha så kom jag på att jag även har en massa glas undanpackade hos mormor.

Slutsats: Måste göra en liten inventering innan jag handlar nånting nytt.

Slutsumma: Den nya Filippa K muggen Charms, en utgående Filippa K mugg (beige), och två av de nya Filippa K skålarna. Den högre modellen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0