Rent hus

Den här helgen har jag äntligen hunnit med att städa. Är dock inte helt färdig men det känns skönt att de små dammråttorna är borta. Kanske att det ligger några rackare under soffan och lurar men de får vara tills jag tar fram skurmoppen i veckan.

Nästa helg är det första advent. Det ska bli riktigt mysigt att få ta fram julstjärnorna och göra iordning adventsljusstaken. Sen är det bara 4 veckor kvar till jul, helt otroligt va fort det går. Å jag har inte köpt en enda julklapp än. Måste nog börja fundera lite på det snart.

Nu ska jag fortsätta mumsa godis framför söndagsfilmen på 4an.


Kommentarer
Postat av: pudeln

Hej! Wow vilket vackert hem, gillar skarpt, just såna färger jag håller på att förvandla vårt hem i=))).



Kikar in igen garanterat! Kram!

2009-11-22 @ 23:28:33
URL: http://pudelnsgrubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0