Vart tog helgen vägen?

Helgen bara susar förbi och plötsligt är det måndag igen. Mina planer på storstädning hanns inte riktigt med (den här helgen HELLER). I lördags köpte jag nya matsalsmöbler. Eller nya och nya, det var utställningsexet från butiken så halvnya kanske man kan kalla dem. De skulle inte få in det matbordet förrän efter jul därav frågade de om jag ville köpa det som stod i butiken. Å eftersom det inte var nå större skador på det så slog jag till när de gav mig en bra rabatt. Den större skadan skapade jag själv, berättar mer när bilder kommer. Så typ hela lördagen var jag med min kompis som hjälpte mig att köra hem möblerna.
Söndagen spenderades på Stockholms nation. Blev fika med några tjejkompisar. Mycket trevligt! När jag sen kom hem va klockan så mycket att det var dags för mathandling å efter det middag. Sen fanns det liksom ingen tid kvar för städning. Får väl bli nästa helg då. (måste måste måste)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0