Högblankt

Har varit inne på att byta matsalsmöbler men slog bort den tanken ett tag när vi tapetserade om fondväggen där möblerna står. Men så nämnde jag för en kompis förut att jag va sugen på att sälja dem, å så vips hade hon hittat några intressanter. De va och kollade på möblerna förra helgen och nu i veckan som var fick de ett pris av mig som de accepterade. Så om två veckor kommer de och hämtar det. Panik!
Jag vet att jag vill ha ett vitt högblankt bord å troligtvis svarta stolar. Skulle helst vilja ha ett bord med heltäckande kortsidor (så som många köksöar ser ut just nu) men jag har inte sett nå sånt bord. Har funderat på om man kanske kan bygga ett av köksbänkskivor men klurigheten är att få det ordentligt stabilt. Å så är ju nackdelen att man då inte kan sitta på kortsidorna, å det kan ju vara bra om man e många.
Tog en liten sväng till EM och Chilli idag å kollade å tog lite priser men jag måste nog kolla runt lite mer.


Kanske ett sånt? Från EM.


Det här är snyggt, kommer från Svenska Hem. Men med några andra stolar.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Det nedre bordet tycker jag är riktigt snyggt! Vi funderade på det och "thinner" designad av KA-Andersson/Tobias Berneth men sen blev det ju det vi köpte istället.:) Du kanske har sett det på Våla magasinet? Thinner har täckta gavlar men vi tyckte det blev lite för opraktiskt, men snyggt. Hoppas ni hittar nåt ni gillar!:)

2009-10-11 @ 19:25:51
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0