Plaza

Äntligen har nya numret av Plaza Interiör kommit. Har väntat på innehållet i det här numret sen i september. En tidigare arbetskollega till mig är nämligen med i tidningen och visar tillsammans med sin sambo deras nybyggda funkishus. När vi arbetade tillsammans var de inne i planeringsstadiet och valde material och detaljer med omsorg. Men sen jag slutade på det jobbet har jag inte hört så mycket om bygget, därför var det så kul när jag fick veta att de skulle vara med i Plaza.
Huset ser riktigt fint ut. Tyvärr visar de inte så mycket av utsidan men på insidan verkar de ha hur snyggt som helst. Riktigt stilrent, modernt och minimalistiskt.


Inte de bästa bilderna men ändå en liten inblick i det snygga hemmet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0