Klipp

Om en timme ska jag va hos min frisör å klippa mig. Ska bli så kul. Har inte varit hos henne på över ett år då hon har varit mammaledig. Därför har inga stora förändringar skett med mitt hår under tiden, då hon är den enda som får göra det :) Vet inte riktigt hur jag vill ha det. Har två bilder med lite olika frisyrer som jag ska ta med och visa.
Sen sticker jag till jobbet. Va hemma från jobbet igår för jag har så jäkla ont i halsen å är hostig och känner mig inte alls pigg och fräsch. Men idag ska jag göra ett försök!

Hörs vidare ikväll!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Va härligt med ny frisyr! Blev du nöjd? Bild?



Kram kram

2009-10-14 @ 17:21:37
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0