Lördag

Idag gjorde jag en liten utflykt till Västerås för att få uppleva möbelbutiken Nordik med egna ögon. En fin och inspirerande butik måste jag säga. Fanns mycket fint att titta på. Sen tog jag en sväng in på IKEA men det kändes väldigt litet å futtigt jämfört med Uppsala. Till och med tråkigare än vårat gamla IKEA. Så det tog inte lång stund att gå igenom där.
När jag kom hem till Uppsala igen tog jag en långpromenad på en timme. Det var jätteskönt, och välbehövt.
Har tänkt att jag i veckan ska köpa gymkort. Måste komma igång och träna lite, är så himla lat.
En bra start kanske kan vara att det inte har blivit nå chips eller godis varken igår eller idag :)
Nu ska jag kika på nån film tror jag.

Ciao Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0