Strul

Va till IKEA efter jobbet å köpte en vit ram till min Olle Eksell affisch. Ville så gärna göra den klar så jag kunde hänga upp den på väggen. MEN nej. Plastskivan som är istället för glas, sprack när jag skulle lägga den till rätta i ramen *grrrrrr*. Blev tokarg, åkte raka vägen tillbaka till IKEA och fick ett tillgodokvitto så jag kunde hämta ut en ny. Helst hade jag nog velat ha pengarna så jag kunde köpt mig en ram nån annanstans men men. Bytte i allafall till en ny på en gång men jag kände när jag kom hem att jag inte hade tålamod att försöka sätta i affischen så jag väntar tills imorgon.
Nu ska jag fortsätta kolla på Idol. Typiskt nog så missade jag Eriks framträdande, precis som jag gjorde i veckan när han tävlade. Han är ju så bra!
Fram med lite cocacola å chips å mysa ner sig i soffan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0