Torsdag

Är ensam ikväll då älsklingen har kvällsmöte med jobbet. Å lat som jag är så orkade jag inte göra nån middag till mig själv så jag åkte till Gränby och köpte mig en sallad på Kvantum. Tog samtidigt en liten sväng i de andra butikerna. Julsakerna börjar sakta men säkert dyka upp på hyllorna, kul kul :)
Nu ska jag mysa ner mig i soffan å bla kolla på "Halv åtta hos mig". Helge Skoog är ju så himla rolig!

Juste, beställde hem ett gratis tapetprov på Cole & Sons trädtapet i svart/vitt. Va tidigare inte så förtjust i alla dessa trädtapeter men jag har faktiskt börja gilla dem. Så jag tänkte att jag kanske kunde göra mig en tavla. Dessvärre hade de inte förpackat tapetrullen så bra så den är lite bucklig å har veck här och där men den kanske slätar ut sig lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0